Oricât ţi-ai dori să crezi asta, evită să induci ideea conform căreia clientul tău ar fi cel mai bun. De-asta există poziţionarea, ca să diferenţiem lucrurile. Clientul tău nu este cel mai bun doar pentru că e al tău. Clientul tău poate fi cel mai serios, cel mai productiv, cel mai sigur, cel mai, cel mai.

Dacă susţii despre toţi clienţii tăi că sunt cei mai buni pe ceea ce fac, îi discreditezi pe toţi. Şi e posibil ca unul dintre ei să fie chiar cel mai bun în producţie de nasturi să zicem. Deşi ar putea să fie doar la nivel naţional sau regional.

Toate agenţiile din lumea asta au clienţi buni şi clienţi mai puţini buni pe ceea ce fac. Iar la rândul tău tu le livrezi work mai bun sau mai puţin bun, în funcţie de inspiraţie, timp etc. Ceea ce faci poate fi numit best effort, dar nu best work.  Iar când tu le zici că sunt cei mai buni, probabil şi ei se aşteaptă la work de festival de fiecare dată. Ceea ce e imposibil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu