Warner Bros. Discovery valorează vreo 25 de miliarde de dolari. Este un gigant media, cu studio-uri, televiziuni şi multe altele. Au zeci de mii de angajaţi în toată lumea, specialişti, tot felul de oameni care se pricep la chestii. Şi cu toate astea nu au găsit nişte consultanţi care să-i sfătuiască cum trebuie legat de platforma de streaming.
Ok, aveau probleme cu HBO Now şi HBO Go, pe pieţe diferite, preţuri şi deal-uri diferite, era normal să ajungă la o uniformizare. Au lansat HBO Max şi au mers în paralel cu el o vreme. Asta era în 2020. Apoi au renunţat la HBO pentru că.. motive. Brandul HBO e asociat cu filme, voiau ca Max să fie un brand care să includă şi partea de sporturi live, de la Eurosport practic.
Au făcut rebrandingul în 2024. După doar 1 an, vor reveni la numele de HBO Max. Este absolut incredibil că se ajunge în acest punct. Vorbim de materiale publicitare şi multe alte detalii care trebuie schimbate în astfel de situaţii, sunt treceri care au nevoie de o perioadă de lucru, nu se schimbă un logo şi gata.
Ai zice că greşeli ca asta nu se fac la acest nivel, dar iată că deciziile proaste sunt luate tot de nişte oameni. Ok, sunt oameni mai experimentaţi, sunt bine plătiţi, poate că se bazează pe nişte studii, dar se întâmplă s-o dea în bară.
Probabil că haosul ăsta o să devină studiu de caz la şcolile de branding.
1 comentariu. Leave new
Asta imi amintește de brandingul cu new Coca-Cola si revenirea la Coca-Cola classic in razboiul lor cu Pepsi. Delicioasa povestea.