România este printre primele 20 de ţări din Europa care fac schimbarea de la HBO Max la MAX. S-a făcut petrecere cu vedete la Mina, s-au făcut poze frumoase, acum e totul online.

Din comunicatul de presă:

Max este aici! Iar în luna mai, Max aduce o listă foarte lungă de premiere, exclusivități în materie de filme, seriale, emisiuniși, pentru prima dată, sport! „Nasty”, „Call me country: Beyoncé și Renașterea Nashville”, „Gaga Chromatica Ball”, „Nick & Aaron Carter: Faimă și decădere”, „Dune: Partea II”, „Aventurile mele cu Superman”, turneul de grand slam „Roland-Garros”, dar și o mulțime de sezoane ale emisiunilor populare, care invită la urmărit episod după episod: „90 de zile până la nuntă”, „Dermatologie de top”, „O pradă mortală”, „Specialiști în renovări”, „Când vârsta e doar un număr”, „Mașini pe alese” sunt doar CÂTEVA dintre titlurile care vor putea fi urmărite pe Max în luna mai.

Sunt 3 lucruri importante legate de MAX:

  1. Au schimbat aplicaţia (da, din nou), însă la logare s-a păstrat tot. Istoric de vizionare, profiluri, minutul la care ai rămas pe un anumit film. Asta este bestial.

  2. Au introdus abonamentul cu reclame. Cine ştie, poate că sunteţi din acea categorie de oameni care vor să mai vadă o reclamă şi să plătească mai puţin. Abonamentul cu reclame este 5 euro pe lună. Cel fără reclame este 7 euro pe lună şi permite să te uiţi pe două dispozitive în paralel, rezoluţie Full HD şi 30 de downloads pe lună. Abonamentul premium este 10 euro pe lună, permite folosirea pe 4 dispozitive în paralel şi streaming 4K UHD cu sunet Dolby Atmos + 100 de downloads. N-am prins exact care e faza cu limitarea downloadurilor.

În plus, toate abonamentele au inclus acces la Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

  1. Extra opţiunea de Sport. De fapt, ăsta este unul dintre motivele pentru care HBO Max a devenit Max. Warner Bros. Discovery s-a trezit că are foarte mult content care nu prea se potriveşte cu ideea de HBO. Au sport prin Eurosport (parte din Discovery), au documentare multe, content care nu era asociat de oameni cu HBO. În plus, au vrut să protejeze brandul HBO.

Extraopţiunea de sport este 3 euro pe lună şi include acces la Eurosport 1 şi 2, practic, plus tot ce era pe Eurosport Player în trecut. Sau cel puţin aşa am înţeles. 

Nu mi-e foarte clar ce se întâmplă cu abonamentele luate la preţuri speciale, eu plătesc acum 3.3 euro pe lună pentru HBO Max. Sau plăteam, mai bine zis. 7 euro pe lună, adică abonamentul basic actual e mai mult decât dublu.

Oricum ar fi, dacă azi îţi faci abonament la toate serviciile de streaming, încep să se cam adune costurile. Disney+ a crescut costurile, Netflix e oricum cel mai scump, se mai adaugă 7 euro şi la MAX…

Vestea bună este că, la fel ca la orice lansare, se plusează cu content mişto. Nasty e disponibil de pe 24 mai, iar Dune II deja e pe platformă.

4 comentarii. Leave new

  • Măcar a scăzut prețul la Sky – 1€/ luna e parfum 😄. Lăsând gluma la o parte mi-e frică să calculez cât se adună într-un an/ cat iese media lunara pentru: Max, Netflix ultra, Amazon prime, Sky, Disney+, YT premium, Google One. Știu că pe unele dintre ele le plătesc degeaba – poate le deschid o dată pe saptamana ca sa vad ce a mai aparut. Ma gandeam sa trec la Plex dar nu prea stiu cum functiineaza si cat de updatat e serviciul cu filme noi/ vechi. Dacă ai mai multe info share pls. Sau alt serviciu care sa ofere/ cuprinda cat mai multe (inclusiv de la alte servicii de gen).

    Răspunde
  • La basic with ads, granfathered de pe vremea lui HBO Go si luat prin RDS, m-a pus pe abonamentul cu reclame. Am descarcat ieri aplicatia pe televizor, m-a logat automat (iei) dar cand am dat play la Dune 2 a bagat o reclama si mai era un spot de reclama pe la jumatatea filmului. Am iesit si am dat pe un block de sport (era ceva meci de tenis) si imi spune ca nu am acces, si nici nu pot sa cumpar pentru ca abonamentul e luat prin RDS.
    Concluzia e ca dupa ce am inchis Netflix o sa renunt si la (HBO) Max, dupa mai bine de 8 ani. Off to sail the high seas

    Răspunde
  • Abonament cu reclame fix la HBO care si-a facut un brand din ideea de continut premium fara reclame.

    Luat individual 5 euro nu pare mult, dar daca tot imi bagi reclame – care mai e diferenta fata de televiziunea „clasica”? Diferenta de 2 euro iar nu este mare, dar senzatia mea este ca in timp va creste si ca abonamentul fara reclame va deveni din ce in ce mai scump.

    Cat despre componenta „divertisment de calitate” senzatia mea este ca influxul de produse Discovery nu implica neaparat calitate. Dar aici poate depinde si de gusturi…

    Răspunde
  • Ma asteptam sa functioneze macar putin mai repede, sa aiba chestia aia gen preview sau teaser ca la Netflix, ori nu am vazut ori nu are buton de ala de remove la ce te-ai uitat daca ramane agatat si alte chestii.
    As vrea si la ei si la ceilalti un buton sa ascunda titluri daca ii dau ca nu ma intereseaza, asa bananesc iar si iar prin zeci de titluri vazute sau neinteresante.
    Poate la urmatorul update mai rezolva una alta…
    Nu ma deranjeaza extraordinar marirea de pret, vad ca vin cu chestii in plus. Nu neaparat ma interesau dar macar nu vor doar bani pt ca de ce nu l.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu