A scris Vali de un aspirator de frunze ieftin, am intrat pe link, m-am uitat la produs, l-am adăugat în lista de favorite de pe eMAG. M-am mai sucit, m-am mai învârtit, am mai măturat de 2 ori frunzele de la Maison Créative, m-am întors într-o dimineaţă şi era plină curtea, m-am enervat şi am dat comanda.
Vine azi, o să văd exact cum funcţionează jucăria, dar sper că pentru ce am eu nevoie să fie ok.
Azi noapte, înainte să adorm, mi-a trecut gândul ăsta prin minte: ok, am luat produsul pe recomandarea omului, am dat click pe linkul afiliat, dar oare după tot acest customer journey mai ajunge vreun comision la afiliat?
Nu va sărăci Vali dacă nu primeşte comisionul ăla de 2-3 lei, dar extrapolez la toate situaţiile similare. Cât sens mai au linkurile afiliate în ziua de azi, în care jumătate dintre cumpărători au un traseu de achiziţie mult mai complex? Ştiu că influencerii români rup pe Trendyol în afilierea pe haine în special, dar acolo este şi elementul scarcity. „Ia-ţi acum că se termină stocul şi nu mai prinzi la preţul ăsta bun”.
La achiziţiile de obiecte de uz casnic cred că e un pic diferit şi multe comenzi de finalizează mai târziu.








3 comentarii. Leave new
trendyol oferă 50-100-125% comision.
80% din conversii de afiliere vin in sub 2h de la click (date oficiale 2P)
Ok, dar asta pentru că trackuim doar conversiile, nu?
În principiu nu poți trackui vânzarea venită din lista de favorite peste 2 săptămâni.