in Web

O idee pentru People4Deals

N-a mai auzit nimeni de p4d, proiectul lansat acum câteva luni de  Bogdan Naumovici. Şi cred că problema principală ţine de componenta socială. Nu văd oameni care să stea pe un site cerând oferte colective şi aşteptând ca brandurile să le dea. Însă pe piaţă există cerere. Oamenii vor lucruri. Dar mai înainte de asta, le discută.

Raluxa şi Subiectiv sunt bloggerii care au pornit o discuţie despre Radet zilele trecute. Inevitabil, s-a pus problema centralelor termice. Cred că aici ar fi fost oportun un furnizor de centrale termice de apartament, care să vină cu o ofertă. Vă strângeţi 10 şi vă hotărâţi să luaţi, aveţi reducerea X. Evident, cele două posturi n-au extrem de multe comentarii, dar sper că aţi prins ideea.

Să mergem acolo unde se strânge lumea, să intrăm în această Agora 2.0 şi să strigăm cât putem de tare detalii despre produsul nostru. Cred că asta îi lipseşte proiectului: publicul interesat. Şi publicul discută la colţ de stradă despre chestiile care îi plac, pe Facebook, pe forumuri, pe bloguri…

2 comentarii. Leave new

  • In termeni economici, ce spui tu inseamna ca ii lipseste cererea. Si ca degeaba l-a facut. Eu nu cred asta. Eu cred ca ii lipseste executia si un sfatuitor care sa stie internet, pentru Bogdan. Din cum arata lucrurile pana acum, exact expertiza in internet ii lipseste proiectului.

    Răspunde
    • Dragos, cred ca ideea lui e buna, insa nu e aplicabila pe un singur site, in forma pe care a propus-o el. E foarte adevarat si ce spui tu, insa probabil nu va cere ajutorul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu