A fost campanie electorală. Şi au fost şi sărbătorile. Şi Zapp a început rebrandingul. Cum, n-aţi observat că şi-a început Zapp rebrandingul? Nici nu aveaţi cum. Pentru că, recapitulăm: au fost alegerile şi au urmat sărbătorile.Great timing, huh?
A fost clipul ăsta în care tipul ăla era cam nefe şi tot încerca să-şi găsească nevastă. Se observă (ferestre rotunde :-j ) culoarea roşie din pack shot.
Iar pe urmă a venit clipul ăsta în care culorile sunt galben şi negru. Şi cam atât. Ba nu, au luat şi somaţie de la C.N.A.
Pe alocuri găseşti la reprezentanţi acel galben cu negru. În rest – roşu. Pentru că cei 20 de utilizatori de Zapp se pot adapta fără probleme la jocul ăsta cromatic.
Dacă aşa au început ei procesul de rebranding, e unu din cele mai proaste din istorie. Dacă vor să promoveze doar sistemul NoPay în stilul ăsta, cineva trebuie să-şi facă griji pentru jobul lui. A mai încercat acum mulţi ani Connex să introducă prepayul Kamarad pe mov dar era mov cu verdele brandului!
Sunt curios ce urmează? Internet pe gri? 3G pe roz? 😛
Ah şi în cazul în care vă întrebaţi, contul este la Candiso Advertising aka agenţia lui Sorin Predescu (fostul CD de la Grey şi Brandstalk).
4 comentarii. Leave new
Stimez pe cei ce apreciaza ceea ce fac, si nu in ultimul rand vreau sa spun tuturor admiratoarelor si tuturor persoanelor care le place ce fac ca sunt un un baiat simplu care se coboara si se ridica la valoarea oricarui om…
zappu e oricum pe duca de ani buni, din cauza serviciilor si produselor proaste (si foarte proaste) – sa presupunem ca era un rebranding extrem de reusit…ce obtineau? :)) un foc de paie
reclama cu verde si gri si negri, si ce mai e pe acolo,… este facuta de cohn si j.
🙂
[…] Ziceam acum fix o lună despre rebrandingul de la Zapp. Că e naşpa şi discontinuu. […]