Subiectul săptămânii în România este legat de bloggeri şi evenimentele la care participă fără să scrie. S-au format două tabere – “nu ne vindem pe-un pişcot” vs. “nu eşti invitat pe ochi frumoşi”.  O recapitulare completă (sper): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11.

Cifrele MIPO anunţă 8,5 milioane de euro în publicitatea online pentru luna septembrie 2011. La asta se aplică discounturi de 70%. Detalii. Între timp, se vorbeşte despre o scădere în piaţa de publicitate. Detalii.

MEC Interactive a lansat MEC Search, subdivizie specializată în motoare de căutare. Detalii.

La mijlocul săptămânii Alina Constantinescu (ex-Marketing Coordinator @ Casino Palace) a lansat un experiment social menit să-i aducă un job în numai 24 de ore. Detalii aici şi aici.

Miercuri a avut loc Social Media Summit Timişoara, eveniment organizat de Revista Biz. Rezumate ale tuturor prezentărilor găsiţi pe blogul Ramonei Iftode.

În alte ştiri pe scurt: RIM a avut mari probleme săptămâna asta, Radio ZU a lansat versiunea în HTML 5, Dan Dragomir a lansat SecuritateIT, a fost lansată prima agenţie de publicitate food&drink – FoodOn, Graffitti BBDO a organizat “The Next 20 years”,  Dr. Like nu e de fapt o agenţie, ci e doar Andrei Haţegan singur, traficul Google+ scade cu 60%, s-a lansat iOS 5, iar Google Buzz se închide.