Se pare că Noaptea Agenţiilor a început să se facă din 6 în 6 luni ca să se mai distreze publicitarii cu mâncare şi băutură şi să poată veni a doua zi la birou după ora 1. Spre deosebire de ediţia din octombrie, de data asta am avut treburi mai importante aşa că am început târziu plimbarea. Ploaia a cam stricat toate planurile şi a gonit hipsterii.

Am ajuns la Lowe Group, unde Anca Bundaru promitea câte în lună şi-n stele. Mişto sediul, foarte mişto. Aduce puţin a Mad Men. Într-un top personal sediul Lowe urcă pe locul 2, imediat după Grey (sorry, Leo). Mi-a plăcut foarte mult ce-am văzut la Golin Harris. Au un panou cu ştirile zilei din online (campanii, evenimente, conflicte), iar echipa de social media monitorizează în permanenţă Twitter-ul (coloanele fiind: home, golin harris şi tuborg).

Următoarea oprire a fost la Leo Burnett Group. La parter se dansa (ca de obicei), mult mai puţini hipsteri decât în anii trecuţi, petrecerea era aproape de final. La etajul 5 erau fetele de la The Practice. Multă bere Grolsch (client!), feţe zâmbitoare, lume cunoscută. Şi o privelişte care include Casa Poporului şi pasajul Basarab.

Unii au avut norocul să fie în locul potrivit, la momentul potrivit. Noi nu. Dar la Lowe aveau M&Ms.