Umbla zvonuri ca au pierdut al 2-lea mare client, Phillip Morris.

Cu jumatate din creatie concediata, fara CD si fara 2 dintre cei mai mari clienti pare-se ca Leo se scufunda.Rapid si sigur.

Nu stiu de ce, dar am impresia ca vestile astea vor cauza o avalansa de plecari ale clientilor (vestea ca o agentie nu mai are un departament de creatie in adevaratul sens al cuvantului ma face pe mine, clientul sa-mi pun niste intrebari… Cum sa mai raman intr-o agentie pe care un alt mare client a abandonat-o cu motive solide?, Cine o sa munceasca pentru mine?, Care va fi calitatea unei echipe neomogene?)

Declaratiile lui Stefan Iordache si Ioana Iordache par niste indemnuri la calm ale unor conducatori care incearca sa castige timp…

Mie nu-mi suna deloc bine chestia asta…

8 comentarii. Leave new

  • nu e criza in agentie, e doar o criza a imaginii agentiei. eu zic ca in publicitate sa pierzi clienti sau angajati nu e chiar o problema. important e sa stii ce sa pui in locu lor. si zic eu, leo burnett o sa stie ce sa puna acolo.

    Răspunde
  • Titlul cred ca e putin exagerat. Inca sunt multi oameni de succes in Leo, atat la strategie, cat si la creatie.

    Răspunde
  • Carina, gandeste-te ca Leo avea anul trecut cam 180 de oameni in agentie. Cu totul.Creatie, Planneri, DTPisti etc.. din astia sa zicem ca erau 40 de oameni pe creatie. 15 ti se pare ca e un numar mic? Orange si Phillip Morris ti se par clienti neimportanti? eu cred ca situatia e mai naspa decat pare prin comunicatele de presa…

    Răspunde
  • 180 like hell. Leo Burnett&Target avea inainte de plecari 104 angajati cf. anuarului Media&Advertising 2008.

    Răspunde
  • ma rog.. naumovici anunta inainte sa plece 150 de oameni…nu-mi mai amintesc sursa… si dupa ce-a plecat din ce stiu s-a mai format o echipa de creatie… so am estimat si eu…

    din 104 angajati 15 concediati din acelasi departament e si mai nasol…

    Răspunde
  • poa’ sa si dispara, din punctul meu de vedere. cine e leo burnett? ce-mi face mie leo burnett? pa mine, unu’, cred ca nu m-au atins decat fro 2-3 reclame in toata viatza mea. io sunt atipic si ar fi super daca nimeni nu s-ar mai uita la reclame si ar cumpara prima data „cate una din fiecare”, ca sa experimenteze pe pielea lor, nu sa asculte bazaconiile din reclame.

    ps: nu facetzi pa desteptzii, stiu ca nu potzi cumpara „cate o masina din fiecare”. atata timp cat stii sa te informezi si nu esti snob („noul maibach”), atuncea e okay.

    Răspunde
  • Eu nu zic ca Leo nu e intr-o situatie cam aiurea. Dar nu mi se pare ca e sfarsitul lumii pentru ei. Logic ca in comunicate de presa si interviuri managerii Leo incearca sa transmite mesaje calme si desi ei sustin ca e o situatie normala, nu e deloc asa. Dar cred ca nu va dura mult pana Leo isi va reveni.

    Cred ca pana la urma greseala cea mai mare au facut-o cand au acceptat intreg contul Orange, dupa ce chiar Naumovici spunea despre McCann ca nu vor mai lua premii pt ca vor fi prea ocupati cu Vodafone.

    pinkISH, nu cred ca se pune problema ce-ti face tie Leo Burnett. Pana la urma in industria de publicitate e un nume. Unul dintre cele mai importane. Si e normal sa se vorbeasc si sa se speculeze.

    Răspunde
  • […] Leo Burnett a mai rămas fară un client mare şi sunt pe ducă rău de tot după cum ziceam aici, aici şi […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu