Am citit cateva comentarii referitoare la prezentarile de ieri.  Lumea se pare ca e foarte revoltata cand vine vorba de prezentarea ADfever… Cica am jignit colegele de echipa si mai mult brunetele din lumea larga… uuu nasol..

Lasand la o parte ce s-a intamplat luni la RP cand oamenii  aveau discursuri de genul: Si acum o sa va prezentam o mica gluma… sau „Si acum o sa va facem sa si radeti…” sau.. „noi am zis ca trebuie sa fim si amuzanti”,

marti publicitarii care au fost cat de cat amuzanti au exagerat cu sexul… sincer sa fiu nu-mi place tipul asta de abordare… mai ales intr-un mediu in care nu e potrivit asa ceva…

Insa(!) toata lumea a gustat si chiar a laudat abordarile astea… Revenind. Eu fac o poanta la adresa brunetelor (toate blondele din sala ar fi trebuit sa ma aplaude in picioare 😀 ) si lumea e revoltata. Advice face un spot cu un tip care se masturbeaza in fata unei reviste de extreme sports si sunt foarte tari. GreenHorns face la money channel (parca) printuri cu niste oameni care si-o trag in birouri si sunt foarte tari.

Concluzia: Daca ziceam ca Activia e iaurtul de ” a doua zi”  eram foarte foarte tari.

Ma ia durerea de cap cand vad cum inteleg oamenii astia umorul. Si teoretic unii din ei vor face publicitatea de maine… Trist. Dar hai sa terminam postul intr-o nota amuzanta: SEX.

7 comentarii. Leave new

  • Chiar n-am apreciat campania pentru Sprite. A fost amuzant pe moment, dar mai mult in ideea ca era ridicol. Iar de la Greenhorns printul la care faci referire era singurul care nu mi s-a parut potrivit 🙂

    dar da, poate era o idee buna sa pozitionati Activia ca „iaurtul de a doua zi” 🙂

    Răspunde
  • Carina… si cum am fi reusit sa ramanem in brief? gandeste-te ca noi am fost printre putinii care au avut un target care nu cuprindea deloc tinerii. Cu tinerii comunici mai usor… cu doamnele intre 35 si 45 de ani e mai mult metoda clasica (aka plictisitoare)

    Răspunde
  • Si pe logica asta reclamele le fonduri de pensii ar trebui sa fie si mai plictisitoare ca doar vorbesc direct de batranete. Bine…asa au si fost. :)) Ideea e ca voi ati avut un inceput f clar – Activia = desert dupa care cumva vi l-ati subminat incluzand in spot si ideea de Activia – medicament. Eu aici vedeam problema.

    La Sprite nici mie nu mi se pare potrivita abordarea aia. Sprite spune pe bune intr-un mod cat mai firesc, nu transoframnd pasiunea pentru sport a unor minori in….altceva. 😀

    Răspunde
  • Paula…uiti ca noi am avut si un client…si acel client ne-a impus anumite chestii… crede-ma ca asta a fost schimbarea maxima pe care am avut voie sa o facem..

    Răspunde
  • 🙂 🙂 🙂 clientu’….daca trageam noi metrorexu’…
    oricum..tre sa spun k la instututionala au fost cele mai tari campanii si prezentari 😐 (lucru de care nu pot sa spun k ma bucur..chiar deloc..) Dar fata de PR..jos palaria 🙂

    Răspunde
  • de ce sa fim revoltati in fata unei realitati? de ce sa pozam in pudici cand este vorba de un subiect atat de banal: sexul? Nu a fost usor sa lucram pt Sprite, am fost cuminti la inceput, dar clientul ne- a impulsionat sa spunem pe bune, iar insightul nu e o fantezie porno a noastra, ci o slabiciune a extremerilor_sunt pasionati pana la culme de ceea ce fac. Un om de publicitate e open minded!

    Răspunde
  • de acord. insa.
    1. tutorii (care sunt deja in publicitate) v-au zis de la tutoriatul 2 ca e prea mult..
    2. cine va da pe post spoturile cand CNA interzice „niste tarani”?
    deci e exagerat si ineficient conceptul. parerea mea…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu