Poate sa-mi explice si mie cineva cum e cu chestia asta? sau mai bine zis. poate cineva sa-mi spuna cum puteau cei de la Graffiti (correct me if i’m wrong) s-o dea in bara mai rau?
Sa dezvoltam: Lui filip ii place litera F. Filip. ne bucuram ca-ti place Fuborg. Felicitari ca faci ce vrei.
Pe scurt: Unui pusti pe nume Filip ii place sa scrie cu markeru Fuborg pe sticla iar cei de la Tuborg il felicita.
Misto concept.
Mesaju: Faceti ce vreti. Tuborg e alaturi de voi. Asa si?
Totusi.. pentru mana de absolventi ai scolii adc asta e un exemplu foarte bun de „asa nu” la capitolu cum sa continui o campanie. Daca Martin a fost foarte tare pentru noul ambalaj acu astea sunt doar replici ieftinutze.
Sa notam insa ca e un casting foarte bun. A se observa blonda din reclama cu gustav 😛
5 comentarii. Leave new
Mie asa fara cunostinte de specialitate in publicitate, imi place tare mult reclama asta. Indeamna la originalitate si flexibilitate. Si e doar o reclama deci bravo ei!
Yup… that’s true… doar ca nu e relevanta pentru produs. Mai ales ca e o abordare noua.
De exemplu in reclama cu ala negru de respira greu, aveai un claim: „Ca sa nu iti povesteasca altii filmele cumpara Teletech pentru ca sunt niste televizoare cu un pret accesibil” .
Aici n-are nicio legatura produsul. „Lui Filip ii place litera F.Filip ne bucuram ca iti place Fitao.Felicitari ca faci ce vrei” same thing. E genu de executie careia ii adaugi o eticheta si aia e.
Filip accepta numai obiecte ar caror nume care incepeau cu litera F. Pentru berea Tuborg a avut insa o problema: ii placea berea ar conform regulilor proprii ar fi trebuit sa o excluda de pe lista favorita. A gazit insa o rezolvare: modificarea etichetei. Astfel nu a cazut in capcana propriilor reguli.
M-am trezit si eu vorbind …
si cine sta sa se gandeasca la toate chestiile astea? sunt reclame nu filosofie antica.
foinaru, felicitari ca crezi ce vrei.
eu ce sa fac daca imi place litera f?
filipflog.ro