Cand vine vorba de publicitate, sunt cateva firme mari care joaca rolul de pionier.E vorba de companiile care au bani, au un nume solid si vor in acelasi timp sa si inoveze. Audi face un nou pas catre reclama bazata pe o poveste. Ca sa-si demonstreze claimul principal, au facut o mini serie de clipuri si un arbore genealogic in spatele lor.

Campania se leaga de una dintre cele mai importante sarbatori din SUA (Ziua Recunostintei), prezentandu-i pe membrii familiei Beckers. Ei sunt niste bogatasi care au diferite marci de masini luxoase. Toti sunt dusi cu capul mai putin tipul care conduce Audi. Mai jos aveti clipul care dovedeste din nou ca viitorul advertisingului il reprezinta entertainmentul (sau mai exact, prezentarea beneficiilor produsului intr-un mod cat mai interactiv). A se observa povestea din spatele reclamei ( si aici, si la Orange si la Pepsi).

Nota bene: in conditiile in care din cauza recesiunii se investesc mai putini bani in spatiu media, parca nu mai e chiar atat de inspirata taierea bugetului pentru online, nu-i asa? Sunt curios de parere au cei de la coca-cola despre chestia asta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Fill out this field
Fill out this field
Te rog introdu o adresă email validă.

Meniu