nepasadeadv

Se tot discută despre campania GSP. Că au făcut faza aia cu hackul, că Headvertising sunt proşti şi GSPiştii fricoşi, că bloggerii sunt mai buni and so on.

Am urmărit cu atenţie campania şi mi-a plăcut. Nu m-a impresionat dar mi-a plăcut. Asta până să văd printurile. De fapt, un print. Ăsta.  Le uraţi să li se rupă ligamentele? Băi copiraitărule da’ tu ai idee cum e să ţi se rupă ligamentele? Ah, vrei să ne explici că ai vrut să dramatizezi faza cu „ne pasă de sport” printr-o pedeapsă foarte mare? De ce n-ai zis în cazul ăsta, „Celui care mai face blaturi, să moară mă-sa.” Nu era mai simplu? Sau „Să mori în chin şi-n cancer.”

Ca şi cretinii de la Publicis, care ne iau la mişto copiii, ăştia de la Headvertising o dau în bară cu printul ăla. Păi parcă nu luptam pentru oprirea violenţei pe stadioane? Ah şi tu îi doreşti lu ăla să se accidenteze?

Făcând abstracţie de acest print, restul sunt mişto iar OOHul din Timişoara cu mesajul „În ochii noştri oricum aveţi 6 puncte în plus” e superb. Le găsiţi pe toate aici.

1 comentariu. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu