in Advertising/PR

Voi continua ceea ce am început anul trecut aici. Dacă atunci am dat doar cea mai tare reclamă din an, acum o să fac un top 3. La anul top 5 şi tot aşa 😛

Locul 1 – T-Mobile – Life’s for sharing



De departe cea mai bună campanie a anului. Pentru că a dat naştere unei mode a flash-moburilor. Pentru că e breath-taking, pentru că aşa cum zice un tip care a fost acolo „I’ve never seen anything like that”. E pur şi simplu „wow!”. Ştiu că la momentul respectiv am citit tot ce se putea despre subiect, am văzut o grămadă de filmuleţe…pe care le puteţi viziona aici.

Şi iată şi un making of.

Locul 2 – Johnnie Walker – The man who walked around the world

Deşi ţine 6 minute, cred că am vazut-o deja de peste 20 de ori. Practic, e un documentar „scăpat pe net”, creat pentru angajaţii Johnny Walker, ca să cunoască istoria brandului. Nu ştiu cât de scăpat e, dar sigur a făcut furori pe net. Cel puţin în ceea ce priveşte numărul de reacţii pe siteurile de specialitate.

Locul 3 – High Life 1-second ad

Nu, nu e aia cu bebeluşii de la Evian pe locul 3, deşi a strâns milioane de viewuri pe youtube. E drăguţă şi aia, dar nu prea.

Reclama de o secundă a venit ca răspuns la preţurile exorbitante cerute pentru spaţiul din pauza Super Bowl 2009. Mai jos aveţi o colecţie de aduri care n-au ajuns pe sticlă. E mai puţin important ce s-a dat efectiv la TV. Au reuşit să obţină destulă acoperire media datorită ideii încât să justifice „investiţia” în media ;))

Da, toate 3 au avut mare legătură cu internetul. TV-ul a fost înlocuit sau ajutat în proporţie mare de net. Asta trebuie să ne dea de gândit 🙂

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu