În ultimele zile se tot vorbeşte despre asta în piaţă, am auzit şi eu din surse sigure. Mă surprinde cât de mult poate să conteze PR-ul românesc la nivel internaţional. E al treilea an consecutiv în care avem pe cineva în juriul de PR la Cannes Lions (cel mai important festival de publicitate din lume*, care se află anul acesta la ediţia cu numărul 58), după Eliza Rogalski şi Gabriela Lungu în 2009 şi 2010.

De câţiva ani îmi propun să ajung la Cannes însă nu ştiu dacă anul ăsta între 19 şi 25 iunie o să fiu disponibil. Oricum, e o experienţă care trebuie bifată măcar o dată de pasionaţii de advertising.

Probabil în săptămânile care urmează o să vină anunţul oficial şi probabil că eu o să anunţ mai întâi pe pagina de Facebook.

____

*sau cel puţin aşa consideră europenii, probabil în SUA aş fi scris că e al doilea după Clio Awards (ajuns şi el la ediţia 52)