in Caterinci

Chinezu a lansat Blogal Initiative. Blogal Initiative a lansat prima campanie împreună cu BCR. BCR a lansat un nou credit de refinanţare.

Şmecheria e că bloggerii trebuie să scrie şi primesc iPaduri, bani, telefoane mobile. Nu-mi place. Dar nu trebuie să-mi placă mie. Ideea e că mi-am dat seama de ce se lucrează cu bloggeri la promovarea produsului – pentru că dacă se lucra cu presa, s-ar fi scris cam aşa:

Adevărul: „SPECIAL: Povestea refinanţării de la BCR. Cum ne influenţează băncile”

Libertatea: „Moni, încerci să o păstrezi pe Irinuca cu o refinanţare?”

Mediafax: „BCR a lansat creditul pentru refinanţare”

CanCan: „Bianca, de ce ai slăbit aşa, ai nevoie de refinanţare?”

Click: „Avem dovada video că Liviu Vârciu şi-a făcut refinanţare!”

Prosport: „EXCLUSIV: Mititelu face refinanţare pentru a salva Craiova!”

Sport.ro: „Becali face refinanţare şi o aduce pe soţia lui Costacurta la Bucureşti! Vezi cât de bună e! Galerie FOTO”

Hotnews: „Castraveţii cu e.coli produc pagube uriaşe agricultorilor. Face statul român refinanţare?”

Urban.ro: „Teasing refinanţare. Foto şi video de la filmări”

*) Postul nu face parte din campanie, ne mai distrăm şi noi.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu