Din categoria posturilor scrise şi nepublicate la timp. Nu prea mai sunt predictions, dar rămân favoritele mele.

Să continuăm tradiţia de anul trecut şi să vedem care sunt favoritele la premii de la Cannes Lions. Toate campaniile alese de cei de la Leo Burnett sunt aici. La fel ca anul trecut, nu e un clasament, e o listă de campanii mişto.

1. Heineken – The Entrance – nu e cel mai tare spot din istorie, dar rămâi cu un smile in the mind.

2. T-Mobile – Welcome Back – continuare a campaniei extraordinare de anul trecut

3. Ikea – Cats

4. Carlton Draught – Slo Mo

5. Nike – Write the Future

6. Tipp-Ex – A Hunter Shoots a Bear

7. Old Spice – Response Campaign

8. Logitech Revue With Google TV – Ivan Cobenk

9. Bolthouse Farms – Baby Carrots

10. Nike – Republica Popular do Corinthians

11. Google – Chrome Speed Tests – cu menţiunea că între timp Chrome a început să se mişte mai greu. De la prea multă reclamă probabil.

12. Volkswagen – Speed Camera Lottery

13. Chrysler 200 – Born In Fire – probabil în top 3

14. Sony PlayStation – Mr. Lee

15. Gatorade – Replay Season 2+3 – o campanie care s-a transformat mai întâi în show televizat şi mai apoi într-un fenomen naţional. Pentru că nu găsesc pe nicăieri studiul de caz embedabil, click aici.

Sigur, şi The Force e simpatic, doar a făcut 40 de milioane de viewuri, dar n-are nimic extraordinar în spate. Mi-a mai plăcut abordarea (uşor dubioasă) a campaniei Big Noses din Argentina.

În rest sunt destul de multe idei care au stârnit reacţii, au avut în general rezultate foarte bune, semn că artificiile de dragul artei nu mai sunt la modă.

Şi ar mai fi de observat că sunt cam aceleaşi branduri ca anul trecut: Cola, Nike, Ikea, Old Spice, Gatorade, T-Mobile, Heineken.