După vreo șase luni de mers cu mașina, ieri am fost nevoit să iau metroul. De fapt n-am fost chiar nevoit, dar am preferat să las mașina acasă. Ocazie cu care am putut studia ce s-a mai întâmplat la metrou.

Într-un fel mă oftic că nu mai apuc să merg cu metroul, deși la noi nu e ca la Madridul de care povestește Maka. Ca să fiu la curent cu noutățile din advertising, uneori deschid televizorul și caut pauza publicitară, sau iau o revistă și mă uit la printuri. Cred că o să încep să merg cu metroul măcar o dată pe lună, din aceleași motive.

În mare, nimic nou. Lumea parcă s-a mai civilizat, stăteau o grămadă de oameni pe partea dreaptă a scărilor rulante. La Unirii între 1 și 2 e branding Pepsi cu vreo 2-3 copy-uri foarte bune, la Universitate am văzut sisteme de instant payment (am impresia că e ceva cu cardul).

Se zvonea că au băgat trenuri noi pe M2 sau cât o fi aia spre Preciziei. Not true.

Am apreciat brandingul cu Festivalul Enescu. Despre ”Magia Există” și noua identitate a festivalului puteți citi aici.

În altă ordine de idei, a scris Corina despre inițiativa Rexona. Pe scurt, primești un deodorant la fiecare bilet de RATB cumpărat într-un anumit interval orar. Și dacă tot vorbim despre RATB, sâmbătă se inaugurează transportul de noapte.