Ştiţi deja că susţin toate demersurile îndreptate spre creşterea de juniori şi descoperirea de noi talente. Internshipurile se încadrează foarte bine în categoria asta, iar cei de la Tempo Creative Group au pregătit un program ceva mai amplu de care trebuie să aflaţi.

Timp de 4 luni 6 tinere speranţe vor avea parte de experienţe din toate ramurile comunicării în cele 3 agenţii ale grupului: Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu PR şi Kinecto. Mişto e că cei de la Tempo şi-au propus ca aceste internshipuri să se întâmple de mai multe ori pe an, la fiecare 4 luni. Nasol e că nu-i pe bani.

Ok, înţeleg că piaţa e jos şi îi vor modela pe copiii ăştia de la zero, dar 4 luni e puţin cam mult să nu primeşti niciun ban. Anyway, e o şansă. Şi mai mult decât orice pe lumea asta, tineretul se plânge de lipsa şanselor.

Metoda de aplicare e destul de complexă, dar presupun că se vor alege doar cei mai buni. Din comunicatul de presă:

Prima generaţie de „tempocraţi” va fi selectată în trei faze. Faza de preselecţie constă în rezolvarea individuală sau în echipă (de doi candidaţi) a unuia din cele două brief-uri afişatepe blogs.tempo.ad/tempocratii sau pe facebook.com/TempoAdvertising, până la data de 1 august 2011. Primul brief se referă la crearea şi comunicarea identităţii unui producător demiere, iar al doilea brief se referă la crearea unei campanii care să convingă adolescenţii sărenunţe la consumul de etnobotanice. Rezolvările se vor trimite către tempocratii@tempo.ad .

În a doua fază, candidaţii preselectaţi vor fi anuntaţi pe 17 august, iar aceştia vor avea ocaziasă-şi prezinte campaniile nominalizate în faţa juriului alcătuit din liderii agenţiilor din cadrulgrupului Tempo, în perioada 20 – 25 august 2011. Cea de-a treia etapă constă în programulde internship propriu zis, care durează 4 luni şi la finalul căruia cei mai talentaţi tineri colegivor putea opta pentru a-şi construi mai departe cariera în cadrul grupului.

Mai nasol e că:

Programul se adresează tuturor tinerilor, studenţi în ani terminali sau absolvenţi ai facultăţilorde comunicare, media, litere, arte, marketing, arhitectură, design sau tehnologie.

Adică un fel de “încercăm să-i găsim pe ăi mai buni dar 4 luni nu le dăm nimic”. Sfatul meu: veniţi şi cu ceva bani, măcar de formă. Dacă sunt în ani terminali sau absolvenţi, copiii ăia sunt deja în agenţii. Iar dacă nu sunt, probabil că nu-i de ei comunicarea.

Salut iniţiativa, dar condiţiile sunt cam prost puse.