Din motive legate de Timişoara noastră, am întârziat puţin cu retrospectiva. Important e să trecem la catastif evenimentele săptămânii care a trecut.

După 10 ani de existenţă, festivalul de publicitate ADOR va avea loc pentru ultima oară în această toamnă. Detalii.

TreeWorks a lansat joi ZeList for Press, un instrument de măsurare a performanţei publisherilor. Pyuric l-ar fi apreciat cu siguranţă pe vremea Monden.info. Detalii.

Marţi, ZeList anunţa parteneriatul cu Trafic.ro. Acesta constă într-un share de informaţii între cele două sisteme de măsurare a audienţei. Detalii.

Vom avea şi anul acesta doi membri în juriul de la Golden Drum, festivalul de publicitate la care agenţiile româneşti făceau senzaţie în urmă cu câţiva ani. Cei doi sunt Răzvan Căpănescu (Publicis) şi Claudiu Dobriţă (Draftfcb). Detalii.

Vineri s-au aniversat 4 ani de la prima campanie cu bloguri din .ro. Cu această ocazie Standout a lansat şi seria de evenimente SM Breakfast. Detalii.

În alte ştiri pe scurt: Facebook a depăşit 3,5 milioane de utilizatori în România, RCS RDS încă nu s-a conformat deciziei CNA legată de obligativitatea introducerii GSP TV în grila de programe standard, Google a introdus informaţii privind transportul în comun din Londra în Maps, iar Twitter începe în sfârşit să scoată bani din ceva.

Nu în ultimul rând, salut trecerea pe refresh.ro a retrospectivei săptămânale a campaniilor desfăşurate pe blogurile româneşti, realizată de Carmen Albişteanu.