Ziceam acum vreo 2 ani că e posibil ca Square să fie the next big thing. A trecut timpul, Square a crescut, Obama a strâns donaţii de campanie cu micul device, compania a ajuns să valoreze vreo 3 miliarde de dolari şi se pregăteşte de o nouă rundă de finanţare. Totuşi, încă n-a devenit mainstream nici măcar în SUA. Prin dealul pe care l-au anunţat azi cu Starbucks, cei de la Square au şansa de a reuşi atât la nivel naţional, cât şi internaţional.
Sper că investiţia de 25 de milioane de dolari să fie doar un prim pas spre achiziţie. Ar fi cea mai bună şansă ca Square să depăşească graniţele SUA. Momentan sunt vreo 2 milioane de comercianţi care acceptă plata cu cardul prin Square. Dacă reuşeşte şi acest parteneriat, dispozitivul va ajunge şi în Europa. Numai că, spre deosebire de acum 2 ani, Square are competitori: PayPal Here, chiar şi Google Wallet.