
Anul trecut avea loc în Mansarda Friends vernisajul primei expoziţii de ciorne, concept menit să ne arate cum devin ideile realitate. Am văzut atunci o serie de ciorne ale unor proiecte cunoscute precum Let’s Do It, Romania!, Hârtia va fi albastră, primul număr Decât o revistă sau campania American Rom.
Ediţia Ciorne 2.0 ne povesteşte prin intermediul schiţelor şi al ideilor aruncate pe foi cum a renăscut brandul Pegas, cum s-a născut noul logo Bitdefender şi cum gândeşte comunitatea Grolsch. Bonus, veţi avea acces la file dintr-un caiet de copywriter responsabil pentru o campanie LovePlus.
Toate astea joi, 6 septembrie, după orele 19:00 în mansarda FFFF.
Câteva imagini de la faţa locului:
2 comentarii. Leave new
Nu ma descurc eu pe site-ul lor, sau nu scrie nimic de a doua editie… Care este de fapt adresa?
Scuze, am vazut adresa pe banner 🙂 Mea culpa!