Anul trecut avea loc în Mansarda Friends vernisajul primei expoziţii de ciorne, concept menit să ne arate cum devin ideile realitate. Am văzut atunci o serie de ciorne ale unor proiecte cunoscute precum Let’s Do It, Romania!, Hârtia va fi albastră, primul număr Decât o revistă sau campania American Rom.

Ediţia Ciorne 2.0 ne povesteşte prin intermediul schiţelor şi al ideilor aruncate pe foi cum a renăscut brandul Pegas, cum s-a născut noul logo Bitdefender şi cum gândeşte comunitatea Grolsch. Bonus, veţi avea acces la file dintr-un caiet de copywriter responsabil pentru o campanie LovePlus.

Toate astea joi, 6 septembrie, după orele 19:00 în mansarda FFFF.

Câteva imagini de la faţa locului:

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu