Toamna Orădeană şi-a propus ca în 2012 să continue tranziţia spre un festival multicultural, urban, cu deschidere spre circuitul regional. Altfel spus, Toamna Orădeană e pe cale să pună Oradea pe harta festivalurilor importante din România.

Şi se va întâmpla asta şi datorită programului extrem de divers pregătit de organizatori. Miercuri seară am văzut un show de improvizaţie cu trupa Obligo. Treaba cu genul ăsta de show e foarte simplă: ori sunt foarte mişto, ori sunt penibile. Am avut norocul de a prinde un show mişto, am înţeles că băieţii de la Obligo în general sunt foarte buni. Sala a râs în hohote, publicul a interacţionat bine, cei mai curajoşi au şi urcat pe scenă.

S-a aplaudat minute în şir, iar în sală am zărit multe feţe deja cunoscute. Erau oameni care au fost şi luni, la spectacolul de operă, şi marţi la concertul Adei Milea. Mă gândesc că oamenii sunt plăcut surprinşi de noua poziţionare a festivalului şi încearcă tot ce li se oferă (mai ales că biletele au preţuri destul de mici).

Sponsori: Ciuc, Golden Brau, Siemens, Vandana, Farmacia 3, Organique, Total Clean, Proges, Graf.
Parteneri: Digi 24, Zile și Nopți, Magic FM, Crișana, Jurnal Bihorean, Bihari Naplo, Bihor Online, Erdely Online
Living InImperoZelist Monitor, Window Pub, DreamstudioUtopiumThe 4thFloorStandout.
Mașina oficială: Mercedes prin ATP Exodus

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu