Era joi seară, tocmai ascultaserăm poveşti despre proiecte de infrastructură energetică, situri de telecomunicaţii şi panouri fotovoltaice. Era ultima vizită a zilei în cadrul Cluj Brands Tour şi oamenii de la Electrogrup stârniseră rumoare în sală cu proiectul SeeNow de care habar n-aveam şi care ne-a surprins foarte plăcut. După ultimele întrebări, eram gata să plecăm când unul dintre cei care ne-au primit ne-a pus următoarea întrebare: „cum e să fii blogger?”.
Am răspuns pe scurt, cum facem de obicei, considerând că e o întrebare de complezenţă. Dar imediat ne-am dat seama că oamenii chiar îşi doreau să afle şi de la noi câte ceva – iar sentimentul a fost foarte mişto. Era primul contact al companiei cu bloggerii şi aveau o serie de nelămuriri.
Au ascultat cu maximă atenţie, au pus întrebări şi nu ne-au lăsat să plecăm până nu şi-au făcut o idee despre ce înseamnă viaţa de blogger. Cred că a fost prima oară în tur când cineva şi-a prezentat businessul şi mai apoi a aşteptat o prezentare şi de la noi ascultând cu interes informaţiile. Şi nu cred că au ei în cap planuri cu bloggeri având în vedere că mare parte din businessul lor e treabă tare complicată cu centrale electrice şi alte proiecte de infrastructură, dar oamenii pur şi simplu erau curioşi.
Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca. Sponsori principali: Farmec, Napolact, Ursus, Jolidon, Electrogrup, Arobs, Liliac, Gimmy, Lumea lumânărilor. Partener media: 24 FUN Cluj. Parteneri: Hotel Athos, Bistro Maitresse, Autonom Rent-A-Car, Webfactor
1 comentariu. Leave new
Pai nu putea si Siemens sa intrebe la fel? Ar fi iesit mai ieftin