O ştire care mi-a scăpat la sfârşitul anului trecut:

Odată cu acest număr de decembrie, The Industry își încetează, momentan, apariția. Revista a fost o încercare curajoasă de a demonstra că și în România, în 2012, pot fi construite produse premium pe print, dedicate industriei de media. Momentul ales și conjunctura  nu a fost însă oportune, lucru avut în vedere încă de la lansare. Brandul The Industry va fi revigorat în momentul în care piața media și perspectivele vor justifica existența unui produs cu o astfel de poziționare. Mulțumim tuturor celor care ne-au citit.

De aici.

Din câte am înţeles, s-a renunţat doar la versiunea printată, siteul va continua să existe. Rămâne de văzut cât şi care va fi sistemul de monetizare. Poate un paywall?

Apărută în vara lui 2011, revista The Industry era editată de Intact Group şi coordonată de Iulian Comănescu.

Preţul de copertă era 12 lei, dar problema era legată de distribuţie. De câte ori voiam s-o cumpăr, nu reuşeam s-o găsesc. Şi am căutat pe la Cărtureşti de mi-a venit rău.

Despre primele numere ale revistei găsiţi un scurt interviu aici.