Văd că a devenit o modă să dai cât mai multe reduceri pe pagina de Facebook. Aproape că e obligatoriu să acorzi discount fanilor, în curând cred că se introduce şi în TOS pentru România.

Articolul 4: O pagină nu poate funcţiona dacă nu dai reduceri cât mai multe.

Înainte erau concursurile cu likeuri, acum s-a trecut la reduceri. În ritmul ăsta o să transformăm în grupoane paginile de brand.

Problema e că se obişnuieşte clientul cu reducerile şi începe să considere că ăla e preţul corect. Pe lângă asta, începe să trăiască cu impresia că la asta sunt bune paginile de Facebook. Să facă offers şi reduceri tot anul.

E bine că vrem să oferim lucruri fanilor noştri, dar asta nu înseamnă că trebuie neapărat să tăiem preţul. O garanţie extinsă, un cadou, un alt tip de bonus. Ca să nu mai spun că se pot comunica şi alte lucruri în afară de reduceri şi super oferte.

Acest război al preţurilor nu foloseşte niciunui brand. Cumpărătorii se mută de pe o pagină pe alta într-o continuă vânătoare de reduceri şi nu se îndeplineşte scopul ăla important, cel cu fidelizarea.

Eu evit pe cât posibil campaniile de reduceri şi încerc alte variante la locul de muncă. Dar nu e de ajuns dacă ceilalţi vor continua în acest stil.