Un studiu de caz foarte mişto, cu buget de media zero şi earned media de 3 milioane de dolari. Pagina lui Leon Vivien este aici.
Cum se promovează un muzeu pe Facebook
Dă-mi un ecler!
Cumpără de pe eMAG cu acest link
Ce mai zice lumea.
- CP la Ce s-a schimbat după introducerea parcării cu plată pe strada noastră?
- hoinaru la Ce s-a schimbat după introducerea parcării cu plată pe strada noastră?
- hoinaru la Ce s-a schimbat după introducerea parcării cu plată pe strada noastră?
- N la Bine că nu i-am făcut statuie lui Mircea Lucescu
- N la Ce s-a schimbat după introducerea parcării cu plată pe strada noastră?
- Bețe la Ce s-a schimbat după introducerea parcării cu plată pe strada noastră?
- Tudoran la O poveste cu ulei de măsline din Lefkada
- Alex. la O poveste cu ulei de măsline din Lefkada
5 comentarii. Leave new
Excelent! Storytelling at its best.
Chiar mi-a placut filmuletul si mai ales efectul. Acum chiar vreau sa vad muzeul ala.
@Andra cand intram in pana de idei si ne plangem ca n-avem buget ar trebui sa ne ducem la colt vreo jumatate de ora 🙂
[…] source […]
[…] Cum se promovează un muzeu pe Facebook […]