Prin 2009 l-am cunoscut pe Alex Moise, un băiat din IT care se îmbrăca destul de bine. Anii au trecut şi Alex a continuat să-şi cultive pasiunea pentru vestimentaţie, pasiune pe care la un moment dat a transformat-o în business alături de nişte prieteni. Aşa s-a născut SARTO, un brand de vestimentaţie „made to measure”. Adică haine făcute la comandă venite la pachet cu consiliere vestimentară. O experienţă completă, cum spun băieţii pe siteul lor.
Deşi SARTO e unul dintre proiectele care mă fac să cred că antreprenoriatul are o şansă reală în România, am ratat sistematic evenimentele lor. Dacă au vreo listă neagră, sunt aproape convins că am ajuns acolo cu toate refuzurile mele.
Cel mai recent e de zilele trecute, când au lansat „Bărbaţii SARTO 2013” – clip pe care îl puteţi vedea mai sus. E doar o mică parte din parteneriatul pe care SARTO îl are cu Festivalul George Enescu, o realizare extrem de importantă din punctul meu de vedere. Şi nu e singura realizare, pe zi ce trece brandul ăsta creşte cu paşi mici şi siguri. Dacă vă uitaţi pe pagina lor de Facebook o să vedeţi că Victor Rebengiuc poată ţinute SARTO, la fel şi stafful de la Enescu. Iar astea sunt doar cele mai recente exemple.