Un post pe care nu ştiu de ce nu l-am publicat în iunie, înainte de Cannes. Titlul original era Hoi’s Cannes Predictions 2013. Aveţi aici 2010, 2011, 2012.
1. Red Bull – Stratos
2. EON – Energy Experiment – altă idee care pur şi simplu mă entuziasmează, aş vrea s-o văd aplicată şi la noi.
3. FirstWorldProblems – Hashtag Killer – clar genul de idee care prinde în festivaluri
4. Coca-Cola – Small World Machines – foarte mişto idee, cred că despre asta va fi promovarea de brand în viitor. Despre experienţe şi soluţii pentru oameni, la care brandul participă doar în background. Parcă văd că o face McCann în vreo 2 ani pentru ROM, cu România şi Moldova.
5. Carlton Draught – Beer Chase – super funny, nu e mare concept în spate, dar execuţia e bună de tot.
6. HEMOBA + EC VITÓRIA „My Blood is Red & Black” – tot mai multe idei foarte bune din America de Sud. Asta are şi cauză socială, şi media coverage şi tot ce trebuie.
7. UTEC – Potable Water Generator – anul ideilor de advertising care strâng earned media cu soluţii pentru comunitate.
8. Le Trefle – Emma – a devenit viral la momentul la care a apărut, e simpatică şi uşoară
9. Mini – Driving Dogs
10. Laika Studios – Paranorman – o idee de promovare super complexă pentru un film care în România n-a prins aşa bine. Dar în SUA şi-au atins scopul.
11. Jeep – Get Lost GPS – ceva frumos pentru când vrem să ne simţim toţi ca Doru Panaitescu
12. Clouds Over Cuba – The JFK Presidential Library & Museum – încă o idee super muncită, cu extrem de multe materiale. Cred că lansarea Halo 3 a deschis apetitul advertiserilor pentru genul ăsta de campanii complexe.
Şi dacă vreţi să vedeţi şi cine a câştigat pe bune, aveţi aici lista.
2 comentarii. Leave new
6 si 7 sunt foarte tari!
Beer Chase mi se pare genială ca execuție și râd mereu la faza din bar. Coca Cola Small World Machines una din campaniile pe care le-am apreciat și mi-a plăcut tare mult anul ăsta la Cannes, iar „My blood is red and black” a fost una din campaniile mișto pe care le-ai vrea făcute și aici. De fapt e o altă campanie sud americană făcută bine, după „Republica Popular do Corinthians”.