Lansată în urmă cu aproximativ 1 an, agenţia Insight360 devine parte a 2Parale. Cu această ocazie cei de la 2Parale lansează o divizie de Content Marketing şi Social Media Management. Adică vor să se poziţioneze drept ceva mai mult decât o simplă reţea de afiliere, aşa cum sunt percepuţi în piaţă în momentul ăsta.

Ca urmare a tranzacţiei, Andreea Cimpoeşu, Managing Partner Insight360 şi unul dintre fondatorii agenției, va deveni Chief Operating Officer (COO) 2Parale.

Alte chestii din comunicatul de presă:

Echipa, competențele și portofoliul Insight360 vor sta la baza noii divizii 2Parale, care își va extinde astfel serviciile oferite tuturor clienților.

”Colaborăm deja cu Insight360 de câteva luni, pentru pregătirea noii poziționări 2Parale – companie regională de performance marketing. Chimia foarte puternică dintre echipe și competențele complementare au făcut ca decizia integrării serviciilor sub umbrela 2Parale să fie naturală.

Sunt convins că experiența Andreei, atât în corporații, cât și în mediul antreprenorial, ne va ajuta să trecem la următorul nivel. Oportunitățile din piața regională de performance sunt foarte mari și consider că istoricul nostru și nivelul de cunoaștere a industriei ne recomandă deja ca un jucător cu o poziție solidă pe care o putem consolida”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Parale.

O mişcare interesantă în lupta dintre 2Parale şi Profitshare, mă aştept să văd o comunicare mai bună din partea primilor.

shutterstock_200665544
“performance marketing” via shutterstock