Băieţii de la Sector 7 au scos capul în lume prin 2008, cu Zânul Cămătar, Bodyguarzii Intelectuali şi Romică Boschetaru. Şi ani la rând au scos clipuri care au prins ceva tracţiune pe net. Ai fi zis că urmează să monetizeze dintr-un moment în altul. Au trecut câţiva ani şi abia în serialul Nimic Nou se vinde publicitate ceva mai multă. Până acum nu ştiu dacă au făcut prea mulţi bani şi din ce.
Însă cel mai important e că băieţii strânşi acolo au avut nevoie de 6 ani de content mişto ca să devină cu adevărat mainstream. Sector 7 are o emisiune la PrimaTV, Sergiu şi Andrei (şi ei pe Sector 7) fac matinalul KissFM, Micutzu care a fost şi el în gaşca aia prezenta matinalul de la Prima.
Probabil că acum lucrurile sunt mai simple, ajung banii mai uşor la ei, dar repet, au trecut şase ani pentru o gaşcă creativă şi cu umor. Spor la făcut videoblogging, ne vedem în 2020!
4 comentarii. Leave new
Sau mai repede. Gandeste-te la cata atentie era acum 5-6 la vlogging si cata e acum (nici acum nu rupe, dar, prin comparatie, cresterea e de 500%). Sa te apuci acum de vlogging e ca si cum te-ai fi apucat prin 2007 de scris pe un blog – nu erai primul, dar incepeai o data cu un val ceva mai mare.
Vorbim in 2-3 ani.
Da, stiu ce zici, dar ei sunt zoşii şi novacii acestei felii 😀
Știi partea asta „Până acum nu ştiu dacă au făcut prea mulţi bani şi din ce”. Ar trebui să te concentrezi mai mult pe ea.
Sase ani + sunt chiar buni la asta. Ca e o ecuatie cu doi termeni. Iar ce se scade din unul se adauga la celalalt.