N-aş fi crezut vreodată că o să văd o campanie cu sâni şi ACR. Dar nebunii de la Publicis România s-au gândit că cel mai bun mod în care atragi atenţia e cu sânii Nicoletei Luciu şi ai Ginei Pistol.

Mie mi-a plăcut că au ajuns cu campania asta până în Indonezia şi sunt convins că e rost de premii. Hashtagul #seatbeltb00bing se folosea de ceva timp pe Instagram, felicitări ăluia care s-a gândit să facă o campanie pentru ACR din asta.

 

În Romania, multi barbati nu îsi cupleaza centura de siguranta atunci cand se urca la volan: 6 din 10 conducatori auto nu poarta centura de siguranta, barbatii au cu 77% mai multe sanse de a-si pierde viata intr-un accident auto decat femeile, si anual, de trei ori mai multi barbati decat femei isi pierd viata in accidente auto.

Scopul campaniei este sa faca purtatul centurii de siguranta un fenomen greu de ignorat in mediul online, schimband astfel un comportament offline periculos.