Întotdeauna am crezut că oamenii de comunicare trebuie să caute mereu inspiraţia (şi) în branşă, fără ca asta să implice vreo urmă de plagiat. Există o mulţime de chestii mişto care se fac la mii de kilometri distanţă şi despre care uneori habar n-avem. Văzându-le e puţin probabil să-ţi vină idei geniale, dar cu siguranţă îţi vei aminti că limitele sunt acolo unde vrei tu să fie, că imaginaţia este infinită, că se mai fac lucruri extrem de bune pe lumea asta.

Un exemplu e campania asta pentru Alzheimer Nederland. Apropo de ce ziceam recent la o conferinţă, social media funcţionează. Livrează rezultate, schimbă percepţii. În cazul ăsta Pinterest şi Facebook. Doar că trebuie să fii extrem de creativ 🙂

Campania e ceva mai veche, de pe la începutul anului, însă am dat de ea într-o prezentare extrem de interesantă a lui Edward Boches, fost director de creaţie la agenţia Mullen din Boston, SUA. Tipul predă acum publicitate la Boston University, are o mulţime de proiecte şi o experienţă uriaşă, de fiecare dată când caut un suflu nou mă uit pe blogul lui.

Prezentarea are 46 de slideuri, dar sunt foarte aerisite, durează câteva minute să o parcurgeţi.