Sunt oameni care desconsideră joburile din social media pe motiv că n-ar fi joburi adevărate. Asta şi pentru că tot felul de puşti cu pregătire în nimic au ajuns să se dea pe pagini de Facebook cu sute de mii de fani. De fiecare dată mă enervează miştourile legate de joburile din social media, dar mă enervează mult mai tare când văd oameni care merită să fie luaţi la mişto pentru munca lor. Să luăm ca exemplu imaginea din dreapta.
Nu zic de poza care e salvată în format .jpg, în loc să fie .png şi asta strică aspectul pe la fonturi, astea sunt fineţuri.
Dar nu e posibil să scrii „codouri”, să uiţi cuvinte şi, în general, să faci comunicare cu picioarele. Nu pentru un brand atât de mare. E vorba de Auchan România.
Descoperă miile de CODOURI mult dorite [DE?] copii şi aşteptate de părinţi.
Auchan este un cont destul de bun, are 32 de magazine, dintre care 7 în Bucureşti. Se poate comunica extrem de bine pentru un astfel de client, dar trebuie să şi vrea cineva să facă asta.
De site cică s-ar ocupa Kondiment (cel puţin aşa e semnătura), nici acolo lucrurile nu stau mai bine. Dar pe social media e clar că cineva munceşte la mişto (am înţeles că s-ar putea să fie gestionat intern).
Dacă vrem ca meseria asta să fie privită cu seriozitate, trebuie să învăţăm să o practicăm.
Bonus: şi cu partea de customer care stau foarte prost.
3 comentarii. Leave new
Auchan inca au probleme cu produsele comercializate iar tu te astepti sa acorde atentie facebook-ului ? ”Oricum nu-i important”.
Au produse interesante prin Auchan dar la partea de organizare sunt praf. Cel mai mult ma enerveaza partea cu un pret afisat la raft si altul la casa. Deh este greu sa actualizezi tarifele…
Poate le aduce mosu’ codou o echipa buna la departamentul de marketing.
Am înțeles că în 2-3 ani vor descoperi și ei că românii apreciază cardurile de fidelitate, promoțiile și revistele distribuite în căsuțele poștale.