5 ani au trecut de când Old Spice a făcut furori cu reclama asta. Zeci de milioane de views, un mega hit la vremea respectivă, o platformă de comunicare ce a reuşit să ridice extrem de mult brandul. Asta era în 2010.
Vine 2015 şi apare clipul de mai jos. Adică o adaptare. Una cinstită, dar o practică din secolul trecut. Cred că anii ’90 îşi cam vor publicitatea înapoi.
Sunt convins că agenţia care a primit brieful ăsta a fost mega-încântată. „Ce tare! O să facem o adaptare după un spot de acum CINCI ANI!”.
A se observa şi finul twist dat de creativii români: „sunt pe un cal şi vorbesc româneşte„. Pentru că, nu-i aşa, publicul din România ştie pe dinafară reclame de acum 5 ani şi se miră că The Old Spice Guy vorbeşte româneşte.
5 comentarii. Leave new
Nu știu dacă numărul comentatorilor entuziasmați de reclama asta e un semn bun (care denotă calitatea reclamei și a voice-over-ului) sau unul îngrijorător (referitor la nivelul limbii engleze în România 2015). Oricum, dat fiind succesul ei, acum n-au ce face, trebuie să preia și să traducă și videoclipurile în care Old Spice a răspuns comentariilor și întrebărilor de pe Twitter. 🙂
[…] Mi-a luat-o Alex inainte. […]
Pentru ca nu citesti ce si unde trebuie, te ajut eu. 😛
http://refresh.ro/2015/03/video-embed-facebook/
pacat ca au schimbat acum gama si miros altfel, mai naspa…
Senzația mea e că e o reclamă adaptată de oamenii din agenție pentru prietenii lor din agenții, că doar ei trăiesc cu impresia că publicul larg visează noaptea toate reclamele de afară.