E bine-merci, s-a retras în Peru.

Ăsta e un caz clasic de asociere tembelă între publicitate şi beneficiu. „Flyerele noastre sunt atât de tari încât şi cimentul o să fie”. Because fuck logic :))

1 comentariu. Leave new

  • Reclama e chiar interesanta – se adreseaza unui utilizator care a atins cu mana sacii de ciment. Am carat saci de ciment si e aiurea ca mereu se desfacea cate unul, au ambalajele alea de carton si nu ai de unde sa ii apuci, e usor sa iti bagi degetul prin ambalaj. Reclama asta iti aduce aminte de senzatiile tactile si iti da o asigurare ca nu se rupe sacul, in plus il asigura ca firma e atenta la detalii din astea.

    Concluzia din clipul de mai sus e trasa de par, dar ideea de baza cred ca e corecta si cred ca a functionat.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu