conversation_prism

Din păcate am ajuns la mai puţine prezentări, dar am prins câteva chestii mişto.

Daniel Spicer, Social Business Director la Palladium Digital a povestit despre Arab Spring, care l-a prins la Hootsuite. După ce s-a interzis folosirea Twitter şi Facebook în Egipt utilizatorii şi-au făcut 150.000 de conturi peste noapte şi au continuat să comunice între ei. Timp de 72 de ore autorităţile egiptene nu s-au prins.  Şi la final a pus şi Conversation Prism, ca să se minuneze lumea de multitudinea de reţele sociale pe care n-o să le folosim niciodată în România.

Tipii de la BBH London au venit cu o serie de exemple mişto, dar tot ei au şi pus 1984 – Apple. De parcă nu erau 500 de marketeri în sală :)

Chacho Puebla de la LOLA MullenLowe a insistat pe ideea că nu-i nevoie de bugete precum Red Bull Strato ca să atragi atenţia oamenilor. Trebuie doar să ai ideea potrivită la momentul oportun.

Average atention span-ul a scăzut până la 5 secunde.

Mai mulţi oameni au văzut tweetul OREO de la Super Bowl decât reclama din pauza meciului pentru care s-au dat 3 milioane de dolari.

Overall a fost un eveniment cool, am testat şi motocicleta de la standul Discovery VR, mi-a plăcut. Presupun că în 4-5 ani o să îmi pun ochelarii VR şi o să merg până la pâine în realitatea virtuală în timp ce aştept curierul să aducă comanda la uşă.

discovery_VR

Câteva case studies mişto:

Samsung Bedtime VR Stories

Tesco: Father’s Day

Commitment Rings – Cornetto

Nomad Skateboards – Road to Tokyo