În ultimele săptămâni m-am lovit de două campanii mişto, una de la un brand mic, una de la un brand mare. Ambele făcute cu cap.
Prima e la VEKA, e semnată de MullenLowe şi e foarte smart: calendarul de 50 de ani. Pentru că ferestrele Veka sunt proiectate să reziste atât. Da, s-a mai făcut genul ăsta de testimonial funny cu o întâmplare exagerată în viaţa unor oameni obişnuiţi. So what? Mi se pare că e fix ce trebuie. Am trecut fără să-mi dau seama de primele 3 minute.
Clar ia ceva premii.
Al doilea video e parte dintr-o campanie smart făcută de iTux, serviciul de închirieri de ţinute pentru evenimente. În loc să comunice cu bărbaţii, echipa de acolo s-a gândit că are mai mult sens să meargă direct la persoana care ia decizia: soţia. Aşa că fac o campanie în care promovează costumele pentru nunţi vorbind direct cu şefa casei.
Am râs la faza cu „pentru ca şi el să arate perfect”.
Ambele par să fie făcute pentru net (iTux nici nu cred că are buget pentru TV), ambele arată bine fără să pară super scumpe, iar la ambele iese în evidenţă ideea. Rămâi cu ceva. Din păcate e tot mai rar la reclamele româneşti. Poate doar pe produsele budget să mai ai câteva branduri care comunică memorabil.