Una dintre campaniile mişto care cred că ar merita mai multă atenţie este cea de la Biscuiţi de teren 4×4, un brand nou din portofoliul celor de la TerraBisco (compania care mai produce şi biscuiţii Poieni, acei biscuiţi Grand Papa frăgeziţi în vin + nişte produse sub marca Vel Pitar). N-am încercat încă biscuiţii, dar clipurile de promovare sunt foarte bune.

L-au luat pe Nicu Banea, cel care a rupt cu Cosmin’s Vlog şi au creat o serie de clipuri cu personajul Brad Lupu. Un fel de satiră la adresa tuturor reality showurilor de supravieţuire.

Au şi un concurs, tot la caterincă: premiul constă într-o excursie la Cuca Măcăi.

Agenţia este Mainstage (agenţia de creaţie din grupul Global). 

Cam aşa se face content video pentru un produs. Greu şi scump, cu produsul inserat discret în poveste. Mă rog, aici e şi o componentă auto-ironică, dar important e că nu îţi arată produsul din 10 în 10 secunde.