Vineri dimineaţă am făcut un efort supraomenesc şi am ajuns la Creative Mornings cu Vlad Ivanov, însă am fost suficient de adormit încât să-mi prind telefonul într-un scaun de la Elvira Popescu. După ce l-am strivit cu toate cele 80 de kg ale mele, situaţia arăta cam ca mai sus. Display-ul nu mai putea fi folosit, era buşit în vreo 3 locuri, iar sticla de pe spate era spartă şi ea. Şoc şi groază, norocul meu a fost că am două telefoane, aşa că am aruncat repede o întrebare pe Facebook. Unde naiba schimbi un ecran de Samsung S8? 

Multă lume mi-a recomandat service-ul Samsung de la Apaca, între timp am întrebat şi la diverşi “băieţi”. Unul m-a întrebat dacă mai am de gând să păstrez telefonul şi mi-a recomandat să-mi iau unul SH de pe OLX, “că e mai ieftin” şi să-l dau pe ăsta pentru piese.

Până la urmă m-am urcat în maşină şi m-am dus la Apaca. Excelentă experienţa de service acolo, sunt mai multe ghişee la care ai acces numai după ce iei bon de ordine, toţi angajaţii sunt foarte bine pregătiţi şi de cele mai multe ori au piesele pe stoc. În mod oficial ei promovează serviciul de reparare în 2 ore, însă la mine a durat fix 40 de minute din momentul în care mi-a fost înregistrată problema până când am primit SMS că pot să ridic telefonul.

Legat de costuri, am auzit de la 600 de lei (display + capac sticlă spate) până la 1500 de lei. Pe eMAG era vreo 1200 de lei doar display-ul, în timp ce aici m-a costat 1040 de lei. Vreo 900 de lei display-ul şi restul capacul. Manoperă n-am plătit pentru că era Happy Friday. În fiecare lună, poţi să beneficiezi de manoperă gratuită în limita a un telefon pe lună. N-am înţeles exact care e faza cu Happy Friday şi de ce n-am plătit manoperă, însă acum mi se pare uşor dubios. Numai happy nu eram eu când mi s-a întâmplat :))

În fine, cert e că vă recomand să alegeţi ESD Service (asta e firma care operează service-ul), experienţa chiar e flawless. Am primit şi un bumper de plastic cadou, iar toate telefoanele vin în nişte săculeţi pe care scrie “m-am întors”. Bine, ideal ar fi să nu ajungeţi acolo, dar e ca la doctor, în caz ci ţi se întâmplă, e mai bine să ştii unde să te duci.