Visul umed al marilor studiouri de la Hollywood este să facă şi ele bani online, la fel cum face Netflix. Însă în acelaşi timp nu vor să renunţe la ciclul clasic de distribuţie a filmelor (cinema –> dvd –> VOD –> pay TV –> free TV). Aşa că fac tot felul de teste stupide ca să-şi demonstreze… nimic.

Cel mai recent e legat de filmul Bad Times at the El Royale. Probabil că n-aţi auzit de el pentru că a fost lansat în acelaşi timp cu First man şi cu siropoşenia aia în care joacă Lady Gaga, aşa că nimeni nu mai avea chef să vadă un alt film bunicel cu actori cunoscuţi.

Filmul a scos vreo 31,5 milioane de dolari la un buget de producţie de 32 de milioane, deci e aproximativ pe zero (în termeni de Hollywood asta înseamnă fail mare de tot).

Ca să mai aducă bani la buget, l-au pus pe net pentru 15 dolari. Pe toate platformele posibile, de la Itunes, Google Play, Amazon Video şi altele.

Nu s-a înghesuit lumea în cinema la filmul nostru? Un motiv foarte bun să-l vindem pe net cu 15 dolari pentru că oamenii care nu au vrut să dea 20-25 de dolari pe bilete la cinema sigur vor dori să dea echivalentul unei luni de Netflix pe un singur film de două ore.

Asta nu vor să priceapă studiourile: Netflix are succes pentru că oferă o ditamai librăria de opţiuni. Nimeni nu are chef să plătească la bucată pentru filme văzute acasă. Iar dacă faci teste, măcar fă-le pe nişte filme care au şanse să se vândă online. Pune Bohemian Rhapsody pe net, că lumea abia aşteaptă să-l revadă, chiar şi ăia care l-au văzut de 2-3 ori în cinema.