Probabil că aţi văzut deja prin Bucureşti şi prin ţară cum au apărut farmaciile Dr. Max. Eu aveam un Sensiblu lângă casă, peste noapte a apărut un Dr. Max în locul lui. Iniţial am crezut că a dispărut doar farmacia respectivă şi a fost înlocuită rapid, însă asta s-a întâmplat în multe locuri.

Dr. Max e tot parte din grupul A&D Pharma, care a decis să scadă numărul de farmacii Sensiblu şi să vină cu acest nou brand low-cost. Ei aveau deja un brand pe segmentul ăsta (farmaciile Punkt), care a dispărut cu totul şi a fost înlocuit de Dr. Max.

Din punct de vedere al preţurilor habar n-am cum o să fie, teoretic ar trebui să se simtă preţurile mai mici, practic o să vedem care e treaba. Dar ca efort de marketing e ceva uriaş, să schimbi de pe o zi pe alta vreo 400 de farmacii, rebranding în exterior şi în interior. E genul de brief care îţi vine foarte rar, o dată la 10-15 ani, şi cred că a fost foarte mişto pentru echipa care a lucrat pe proiect.

Altfel, e o mişcare normală, ăsta e trendul la nivel naţional, spre branduri low-cost şi în zona de pharma. După Catena, s-au poziţionat mai multe lanţuri de farmacii aşa, iar unele şi-au creat un brand separat pentru zona low-cost.

Nu că ar avea vreuna preţuri mai mici decât ce se întâmplă la Farmacia Tei.