Facebook îşi schimbă numele de corporaţie în Meta, similar cu ceea ce a făcut Google cu Alphabet, şi se concentrează pe conceptul de metaverse. Detalii.
LinkedIn îşi lansează o platformă de tip marketplace dedicată freelancerilor prin care încearcă să concureze cu Upwork şi Fiverr. Detalii.
Facebook va încerca să se concentreze pe adulţii tineri. Detalii.
Apple lansează pachetul cu abonament unic One Premier (ce include Apple Music, Apple TV+, Apple Arcade, Apple Fitness+ şi 2TB de storage iCloud) în 17 ţări noi. Detalii.
Amazon pregăteşte o aplicaţie care se vrea a fi un competitor pentru Clubhouse şi care „va reinventa radio-ul”. Detalii.
Facebook depăşeşte Youtube în ceea ce priveşte orele vizionate de game streaming (Twitch rămâne liderul). Detalii.
Alte ştiri pe scurt: Clubhouse introduce linkuri, Instagram are tooluri noi pentru colaborările cu branduri, Blue Air nu se mai listează la bursă, Grovy intră pe piaţa din România, China Telecom are interdicţie în SUA, UBER închiriază 50.000 de Tesla, Digi intră în Portugalia, Amazon îşi ratează estimarea de vânzare, Vlad Enăchescu pleacă de la Telekom Sport, PayPal renunţă la achiziţia Pinterest, Facebook îşi ratează obiectivele financiare pe Q3, Microsoft face un parteneriat cu Shopify.