Acum câteva săptămâni am primit un mesaj de la Netflix legat de adresa principală de pe care folosesc contul. E o schimbare anunţată de mult timp, care părea că nu mai vine. Am înţeles că unii oameni au primit mesajele acum mult timp, mă aşteptam să facă roll-out concomitent pentru toţi utilizatorii.
După ce am activat opţiunea cu extra membru am putut indica o adresă de email către care să se trimită o invitaţie. Am folosit tot una dintre adresele mele, am setat o parolă şi a mai durat vreo 3-4 săptămâni până să-mi aduc aminte să duc procesul până la capăt. A fost nevoie ca Netflix să-mi trimită un fel de final warning înainte de a anula invitaţia. Oricum contul extra se adăugase la plată, deci probabil că aş fi putut să merg la nesfârşit fără să închei procesul de adăugare a unui nou membru, până la urmă pe ei în interesează să încaseze nişte euro în plus pe lună, să raporteze către acţionari, să dea bine pe bursă cifrele.
Adăugarea noului membru îţi oferă două opţiuni: muţi un profil existent sau începi unul de la zero. Am mutat un profil din familie, care a dispărut din contul principal. Din câte mi-am dat seama toate informaţiile au fost transmise pe acel cont, inclusiv istoricul şi preferinţele. Acum contul respectiv se accesează ca un cont separat.