O să-mi spună lumea că am devenit fanboy (de fapt mi-a zis asta deja un prieten), dar nu pot să nu mă bucur de nivelul de tehnologizare la care s-a ajuns.

Am instalat aplicaţia Sameday acum câteva săptămâni şi de atunci am tot folosit-o pentru diverse situaţii. Văd că a fost gândită să rezolve diverse scenarii care pot apărea şi care le pierd vremea curierilor până la urmă. Optimizare + digitalizare = love.

Am prelungit termenul pentru un colet la easybox weekendul ăsta. Era sâmbătă, ploua, coletul venise lângă birou şi urma să plece pe la 1 noaptea. Am dat 5 lei şi am prelungit cu 24 de ore, timp suficient ca să iau comanda duminică. Recunosc, am făcut-o şi din curiozitate, ca să văd dacă mai poţi prelungi încă o dată ulterior. Nu mai poţi. N-ar fi fost rău să crească la 10 lei, de exemplu, şi să poţi prelungi. Deşi nu ştiu câtă lume ar fi dispusă să facă asta.

Altă situaţie în care aplicaţia Sameday a fost super utilă a apărut tot post-Black Friday, cu uscătorul de rufe. Şi cu ocazia asta am putut compara două experienţe diferite. Uscătorul a venit cu Sameday, maşina de spălat a venit cu Fan Courier. Ambele erau cu ramburs, din raţiuni de viteză. A fost mai simplu să selectez ramburs decât să adaug un card care nu era în aplicaţia eMAG.

Câteva zile mai târziu, când am primit notificarea legată de colet, a apărut în aplicaţia Sameday opţiunea de plată cu cardul. Am achitat acolo şi nu mi-am bătut capul să scot cash. La Fan Courier n-am avut opţiunea asta online, aşa că am întrebat curierul la telefon: merge cu cardul? Mi-a zis că au POS, dar uneori nu funcţionează cum trebuie, aşa că e de preferat cash. Am făcut un drum extra până la bancomat şi am rezolvat şi acolo.

Dar poate că nu aveam bani suficienţi pe card la momentul comenzii şi voiam să îi depun ulterior, sau să intre salariul, să zicem. E foarte bună ideea să poţi achita ulterior către curier, chiar dacă per total presupun că se plătesc nişte comisioane extra de procesare. 

Şi ca să închei această odă dedicată gratuit aplicaţiei Sameday, a fost o problemă cu un easybox (era prea aglomerat) şi în loc să fie mutat coletul într-un easybox din apropiere mi s-a cerut o adresă pentru livrare directă. Ceea ce am şi făcut. Mi-ar fi plăcut, totuşi, să aleg eu un alt locker, cred că era mai rapid aşa. Nu m-am sincronizat cu livratorul aşa că mai am puţin de aşteptat după colet.

Oricum, suntem la ani lumină faţă de acum 12-13 ani, când a început nebunia cu Black Friday. Toţi curierii s-au tehnologizat puternic, oamenii ştiu la ce să se aştepte, comercianţii se mişcă mult mai rapid, e alt nivel.

7 comentarii. Leave new

  • „Ambele erau cu ramburs, din raţiuni de viteză”
    – blogger, 2023

    Răspunde
  • Inca o chestie buna la app este ca poti trimite tu colete easybox-to-easybox. Mentionezi la ce easybox vrei sa ajunga coletul, iti genereaza QR code si platesti in momentul in care lasi coletul. A fost 15 lei livrarea unui colet de dimensiuni medii.

    Răspunde
  • O folosesc și eu tot de câteva săptămâni, e posibil chiar să fi aflat de ea și să o fi instalat tot de la tine de pe blog. La fel de mulțumit și de uimit ca tine până acum, de funcționalitatea aplicației.

    O singură nemulțumire am vis-a-vis de funcționalitate: nu pot amâna livrarea unui colet decât după ce acesta a fost preluat de agent și e practic în drum spre mine. Săptămâna trecută luni mi-a venit centrala comandată de BF și am fost nevoit să amân livrarea pentru vineri. M-a sunat agentul să mă certe pentru că nu pot să preiau coletul, cu texte precum „eu mai încerc și mâine, dacă nu sunteți la adresă o ridicați din depozit”. Nu știa de aplicație, săracul, și pentru el faptul că eu am amânat livrarea din aplicație era egal cu zero.

    În rest, kudos pentru tot ce „știe” să facă aplicația. Am văzut că apar automat în app inclusiv retururile, ceea ce e perfect pentru că nu mai trebuie să caut mail-ul de la eMag sau să intru în aplicația eMag să caut după codul QR. Singura chestie oarecum deranjanta e că acum de câte ori primesc un colet la easybox mă aleg cu 4 notificări diferite: de la eMAG app + SMS + mail + app-ul SameDay 🙂 Una ar fi de ajuns, dar nu prea am de unde alege asta 😀

    Răspunde
  • Dar in spetele ce sar din digitalizare, customer care-ul de la Sameday si comunicarea in general este josnica, dpmdv.
    Pacat ca nu le pot tine la acelasi nivel.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu