Cei de la Tazz au început să comunice rebrandingul în Wolt, o mişcare pe care nu mă aşteptam s-o facă atât de rapid. eMAG a vândut anul trecut Tazz către Wolt, care e deţinut de gigantul american DoorDash. 

Uneori alegerile astea sunt total de neînţeles, chiar dacă au în spate diferite studii de notorietate. Când DoorDash a ales să se extindă la nivel internaţional printr-o achiziţie, au decis să păstreze brandul finlandez Wolt. Acum Wolt intră pe piaţa din România tot printr-o achiziţie, dar renunţă la brandul Tazz.

Sper să nu îşi dea seama peste 2-3 ani că brandul DoorDash era mai potrivit şi să facă o nouă schimbare.

În orice caz, îmi pare rău pentru toată munca depusă în construirea brandului Tazz. Cunosc oameni care au lucrat acolo încă din 2020, când compania EuCeMănânc a devenit Tazz şi ştiu că s-a depus mult efort. Datorită unor oameni dedicaţi şi a infrastructurii eMAG, brandul a crescut foarte rapid şi s-a poziţionat bine pe piaţă, iar acum totul se aruncă la coş. Ok, poate că nu chiar totul, dar multe lucruri dispar. Sper ca măcar pe partea de marketing să fie lăsată echipa actuală să facă ceea ce reuşeau şi până acum. Sper să nu fie o situaţie în care campaniile doar se localizează din afară.

Wolt rămâne în Genius, cel puţin o perioadă, nu ştiu cât s-a negociat, dar ar avea sens atât pentru eMAG, cât şi pentru Wolt. În plus, este şi un experiment interesant pentru eMAG, care a mai vorbit despre posibilitatea de a primi şi alte companii în Genius în viitor. Cum ar fi ca pentru 200 de lei pe an (un Genius+ să spunem) să ai beneficii şi gratuităţi şi de la alţi furnizori de servicii?

1 comentariu. Leave new

  • Sunt multe branduri românești aruncate. Cel mai interesant caz mi se pare Connex. Vodafone n-a reușit nici până azi să ajungă la nivelul ăla (spre deosebire de Orange care a reușit să facă uitat complet Dialog), nu e chiar întâmplător că au ajuns pe ultimul loc. Asta valabil și pentru iupisi/Astral.

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu