We will no longer show Custom Open Graph actions that were published simply by a user consuming content.
şi
We will remove the ability to post to a user’s friends’ walls via the Graph API.
Adică n-o să mai intri într-o aplicaţie şi după ce dai allow aplicaţia aia să scrie „Alex Ciucă a intrat într-o aplicaţie cu filme porno”.
Şi nici n-o să mai meargă treaba cu aplicaţiile alea stupide gen horoscop, ce personaj ţi se potriveşte, cu cine seamănă prietenul X sau admiratorul tău secret este Y.
Pentru branduri e nasol că n-o să mai poată posta aplicaţia că ai deschis nu-ştiu-ce bere sau că ai descoperit super avantajele pe care le oferă crema nu-ştiu-care. Adică mai puţină viralizare, sau mai puţin spam – depinde cum vreţi să-i spuneţi.
Pe lângă partea cu spamul, Facebook mai taie o metodă de viralizare, aplicaţiile fiind folosite foarte mult pentru capacitatea asta de a răspândi mesajul de brand. Dar în loc să se dea banii pe o aplicaţie, nu mai bine se plătesc nişte aduri? Sau nişte promoted posts?
Mai multe detalii aici.
2 comentarii. Leave new
E de bun simt. Trebuia mai demult sa se intample asa ceva.
Din ceea ce inteleg eu: e bine pentru utilizator nu mai primeste atat de mult spam, e bine pentru FB fiindca primeste mai multi bani pentru „aduri” si „promoted posts” ?