E bună critica, dar uneori te mai şi saturi, aşa că îmi propun să adun o serie de exemple de bune practici în social media (din .ro).
Am mai dat ceva exemple pozitive, Zuzu e primul care îmi vine acum în minte. Tot la capitolul viteză de reacţie, avem cazul Lidl România. Am văzut pe un blog descrierea unui produs despre care nu ştiam mare lucru. Mă interesau preţul şi marca, am întrebat pe Twitter contul @LidlRomania. În 4 minute a venit răspunsul.
Tind să cred că aici e mâna clientului, nu ştiu dacă agenţia are acces la astfel de informaţii într-un timp aşa scurt. Oricum, felicitări! Practic, la asta foloseşte prezenţa brandurilor în social media.
4 comentarii. Leave new
Cred ca cineva acolo chiar are jobul asta, de a raspunde la cerinte, intrebari, sugestii, reclamatii. Frumos ar fi sa vedem asa ceva la toate firmele.
Interesant. Deci deja au inceput sa te seduca cei de la Lidl Romania?
Poate cu timpul asa vor proceda si cele mai mari companii/corporatii din Romania.
N-au inceput sa ma seduca, pur si simplu am identificat un exemplu pozitiv si l-am notat 🙂
Deci de retinut pentru companii/corporatii: fii cinstit si promopt cu clientii si poti obtine efecte pozitive in blogosfera 😀