Încep seria relatării întâmplărilor din ultimele zile în sens invers faţă de ordinea cronologică. Sâmbătă am fost la AdPrint, prin amabilitatea celor de la Millenium. Din păcate destul de puţină lume, iar gala de premiere m-a făcut să mă simt la Internetics sau ADOR. Ca şi în Fratelli, refrenul a fost „No Winner”.
N-aş putea spune că am avut favoriţi, pentru că în ultima vreme m-am cam rupt de tot ceea ce înseamnă advertising. Interesantă ideea de a expune la MNAR printurile înscrise, dar time-consuming. Şi fără să am habar despre cei înscrişi m-am dus sâmbătă să mai văd oameni. Doar că nu prea am recunoscut pe nimeni. Erau Ligia, Minxie, Madalina şi Ioana plus celelalte fete de la Millenium, BTO şi Alex Negrea. În rest… pauză. I-am văzut pe Psatta şi Predu, vreo 2-3 colegi de la Şcoala ADC, oameni de pe la IQads, Alin Zăinescu şi alţii care n-aveau nicio treabă cu industria (Florin Grozea par exemple).
Unde erau feţele cunoscute din publicitate? Habar n-am, dar nu la AdPrint. Ori s-au schimbat rău de tot liniile şi am rămas eu în urmă, ori n-a interesat pe nimeni AdPrintul de anul ăsta. De câştigat, au câştigat Ogilvy France cam tot ce se putea cu o singură campanie la Perrier. Iar românii au luat 3 premii (Grey, Tempo şi Propaganda).
Campania celor de la Propaganda pentru Gold FM e chiar mişto, dar Grey şi Tempo au fost undeva între ghost şi „viaţa reală cum se-ntâmplă de-adevăratelea” (n-am văzut pe nicăieri nici Lenor, nici Ajax aşa cum arăta în poze, şi tare mi-e că a fost o campanie cu o execuţie într-un singur loc).
În rest… toate bune. Fetele de la Millenium sunt la fel de drăguţe, berea fără alcool e la fel de naşpa, iar Jet Set Events Hall e un loc bun pentru evenimente.