De când cu ING Home Bank (adică de vreo 2 ani), eu fac plăţile în casă. Ca să nu mai stăm la cozi, ca să nu ne mai plimbăm prin frig şi ploaie.

Un Office ING e peste drum, pun bani pe card aproape la orice oră şi mai departe durează 5 minute în faţa laptopului. Şi ar putea să dureze mai puţin dacă n-ar fi nevoie să completezi şiruri interminabile de cifre cu IDul, seria şi numărul facturii.

Şi dacă n-ar fi şi variante mai simple, nu s-ar mai povesti. Dar sunt. La Romtelecom am o plată pre-setată cu numărul de telefon şi un număr de client. Şi de fiecare dată când fac plata scriu doar suma. Deci se poate. La Enel, Distrigaz şi toate celelalte trebuie să scrii de fiecare dată IDul facturii. De ce? Pentru că de ce să fie simplu când poate să fie complicat?

Postul nu e sponsorizat, dar dacă se sesizează cineva, nu mă deranjează să primesc un bonus în cont.

2 comentarii. Leave new

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Fill out this field
Fill out this field
Te rog să introduci o adresă de email validă.

Meniu